caajjjojohansson

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av caroline johansson - 16 januari 2011 12:05

GODMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

fy fan vilken rolig kväll de va! (Y)

inte i början då x) erica och ja satte oss uppe vid laser game1 och där va de lungt i alla fall! usch tycker inte om musik när dom bara skriker xs

erica gick hem efter bury your weakness,

men efter dom va de ju inga fler skrikochpanikmusik! :O

så då ställde vi oss längst fram och var helt jävla fucking galna!

jag har skit hes röst! och kan knappt böja mig framåt för då går hela huvudet av! har sjukt ont i nacken! x) och efter all dans och hopp hopp så har jag ont i benen x) och dom jävla klackskorna! x) hahahah,

sedan när her bright skies var klar så sprang vi runt och försökte leta efter personen som skulle stå vid (baren?) för där hade vi lämnat våran väska,
sedan fick emlan och jasmine autografer av her bright skies ;)
dom var väldigt roliga! haha ;P

och så fick dom skriva sina autografer på jasmines 50 lapp ;P

och så fick vi en bild med någon från bandet ;) OCH JÄVLEN SOM TOG KORTET VA JU SÅNGAREN I BURY YOUR WEAKNESS! :O han är så jävla snygg! ;)

thihihihihi!

en jävligt kul kväll blev det!

älskar underifrån bilder ;)   

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards