caajjjojohansson

Alla inlägg under februari 2011

Av caroline johansson - 16 februari 2011 12:46

thihihi tyckte den här va lite smått rolig :))

Av caroline johansson - 15 februari 2011 21:23


ja nu när jag är på så bra humör hittade jag en massa videos ;)
HAHAHAHA skrattar verkligen ihjäl mig! :D

spola fram till 3:14

!

HAHA

älskar hela slutet mä!

Rpatz- "det måste vara svårt att vara en talande fisk..."

  

Av caroline johansson - 15 februari 2011 20:44

thihihihihihihihihihihi

nu när jag e så glad så vill jag blogga hela kvällen känns det som! :D


när jag satt framför tv:n och nös sönder kom mamma ner med en massa från vinden, och vi gick igenom massa skit :)

sedan hittar jag en teckning som vi gjorde när vi gick på Norra!

:D

hihihihi :))    

Av caroline johansson - 15 februari 2011 20:34

HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHI

jag fattar fortfarande inte! :D

jag har vunnit en fan art tävling på en av sveriges största twilight blogg! :O

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASH!

den här underbara bilden vann jag :D

  

  

:D

Av caroline johansson - 15 februari 2011 20:18

Det är den sjukt begåvade Kat som har skapat en bild, och som var priset till deras fanart-tävling!

jag är överlycklig!!!! :D 

åh så jävla glad jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fy helvete så jävla underbart allt känndes helt plötsligt!!!! :D

Av caroline johansson - 15 februari 2011 20:08

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG VANN! JAG VANN! JAG VANN! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD



Vinnaren utav Fan Art-tävlingen!
 14 Feb, 2011  20:36 | Skrivet av: Ida | »
Nu har vi med tjejerna äntligen bestämt oss för en vinnare!
Ni var allihopa jätteduktiga och skulle vi kunna så skulle vi välja alla.  Men det är en tävling och ni vet att det bara kan finnas en vinnare… Alltså grattis till:
Caroline J.

  

Kat kommer att vara i kontakt med dig. Grattis ännu en gång, och tack alla som deltog i tävlingen!

 

JAG VANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av caroline johansson - 14 februari 2011 12:06

HAHAHAHAHA jag dör!

spola fram till 1:11

HAHA!


sitter här med näsdukar, halstabbletter och nyser sönder..

ha en så jävla bra alla hjärtans dag !

Av caroline johansson - 12 februari 2011 18:41


helt sjukt! jag har 2 myggbett! :O

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards