caajjjojohansson

Alla inlägg den 6 mars 2011

fan

Av caroline johansson - 6 mars 2011 16:31

Woho, hittade äntligen en ny intervju med Taylor! Här gott folk, är intervjun på svenska:
 
Fråga: Vi hörde att du är med Lily Collins...?
Taylors svar:
Det är ingen hemlighet, Lily och jag är tillsammans. Det är officiellt. När jag träffade henne, var det som kärlek vid första ögonkastet. Jag jobbade på en film jag älskar och jag fann kärlek. Och jag träffade hennes pappa Phil Collins. I början var jag väldigt imponerad, men han var cool mot mig, medan allt detta rykte om att han är väldigt beskyddande fortsatte. Jag tycker att det är normalt att vara beskyddande mot sin dotter när hon växer upp i filmbranschen. Det är inte lätt, hon har massor av talang, men hon är väldigt vacker så jag tror att det alltid har varit många killar som har velat dejta henne.

  

Jaha, då var det sagt. Verkar som om Taylor och Lily verkligen är seriösa vad gäller deras förhållande.
Igentligen är jag jättemega-avundsjuk,  

Av caroline johansson - 6 mars 2011 12:23

  

så dagens hottie blir jackson rathbone som spelar Jasper Cullen i the twilight saga,

Av caroline johansson - 6 mars 2011 11:44

i fredags kväll gick emlan, jasmine och ja till oscars för att se Avoid Tidal, as bra!

sen åkte vi hem till mig och då blev de brödfest! ;)

sjukt kul kväll med massa popcorn, och en massa minnen! <3

och gjorde en sjukt snygg video ;)


sen igår så blev det fix hela förmiddagen :) jasmine kom hem till mig vid hal 1- 2 (?) gjorde tårta, fixade puttes bur, slog in presenter, blåste upp ballonger och gjorde oss i ordning, och sen bar de av till emlan ;)
firade henne eftersom hon fyller år på måndag :)

    

så här såg tårtan ut till emlan :))

sen tittade vi på filmen "the first time"

  

as bra film ;)

sen kom lina, och vi åt pizza, och sen såg vi en till film, sen gick jasmine och lina hem, och jag stannade kvar me emlan och vi såg ännu en film (Y)

med en massa prassel xp


puss på hela helgen! och idag blir det bara chill :)

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards