caajjjojohansson

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av caroline johansson - 12 juni 2011 15:05

helt azum helg! 
i fredags i skolan va de hela eftermiddagen att träna på 9:ornas konsert,
sedan gå i spö regn till stan för att se studenterna,  
hem och packa och sedan ta bussen till mönsterås till louise och robin :D
vi åker och käkar pizza me nils oxå, (Y)
typ tio åriga små negrer med pistol ser vi i ålem x)
sedan åker vi tre hem till robin, och chillar framför tv:n med massor av godis och chips!
sedan somnar vi framför "hem till midgård" 
dagen efter så åker vi till ohamn igen och dom kör hem mig och då kommer emlan till mig och färgade håret på moi, (Y)

senare på kvällen kom matildus med värledens godaste pizza (taco pizza)
yey ätit pizza två dagar i rad!
och jasmine, louise och robin kom oxå (Y)

chillade och hade as kul, jasmine, emlan och matilda stannade till typ halv 1 gissar jag på? :P

sedan vaknar jag TJUGO I TVÅ idag .. ?! omfg fattar inte hur ja lyckas.. x)

ska bara sitta ute i solen som kommer fram då och då idag :)



de e så tråkigt när man inte har me någon bild..

så då blir de på Ian ;)

De borde helt enkelt inte vara lagligt att vara så snygg! 




Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards