caajjjojohansson

Alla inlägg under november 2011

Av caroline johansson - 19 november 2011 21:55

Jo de va faktiskt as chill idag på öppethus saken, 


Fick också helium ballonger! jippi! hihihi va as kul inne på toan xD 

 

vi va så himla snygga i våra BF-skjortor!

Av caroline johansson - 18 november 2011 22:05

EN NAKEN JESUS

-

-

-


Eftersom man somnade ungefär vid två tiden igår så e man inte så jätte pigg just nu..

Skolan imorgon igen......... Känns inte så peppt heller..

Öppet hus alltså på oscarsgymnasiet! 

-

men den här dagen och kvällen spenderades med emlan och massa hulmflankar och The Vampire Diaries ! 

Av caroline johansson - 17 november 2011 21:14



Någon som såg detta?!

helvetes jävla hor kärring!

kallar bella för bell...?

säger att hon är en dålig förebild?!?!?!?!?!?!?!?

Att bella är passiv?!

Att Edward våldtar henne under bröllopsnatten!??!?



HELT SJUKA I HUVUDET!!!




""Vad i helvete har de att säga om det här? Om någon av dem skulle ha läst böckerna skulle de ha fattat, gaaah jag blir så fruktansvärt irriterad när folk PÅ NYHETERNA ska kommentera sånt här. De har absolut INGENTING att säga till om, de vet uppenbarligen inte ens vad som har hänt tidigare då de kallar Bella för Bell(e). Edward är född 1901, klart det ska vara lite gammaldags, men att kalla Bella passiv, vad fan tänker de med!? Det är ju hennes bröllopsdag för i helvete, klart hon inte svarar ”I know” när Renée säger att hon är vacker? Vem gör det liksom? Om nån ger dig en komplimang, inte svarar man ju då, man blir ju lite generad och ler eller säger tack, vad vill de att vi ska bli, bitchar eller?!! Edward våldtar INTE Bella, än en gång säger jag, läs böckerna! Man ska inte uttala sig om något man inte vet..""



De kunde lika gärna ha gett mig en örfiil, de dom säger är oerhört kränkande.

Av caroline johansson - 17 november 2011 21:07

Svimmat (haha känndes så innan), skrattat, hyperventilerat, gråtit och damp, 

Fy helvete så jävla bra!!

Kan knappt prata, darrade som en get och kunde inte andas, bästa filmen hittills,

finns fan inga ord. 

 

Av caroline johansson - 16 november 2011 15:49

Asså e så jävla pepp på att se breaking dawn imorgon!!

och så blir jag nästan galen när ja läser allas kommentarer om filmen! som tex;


""Filmen var helt underbar, perfekt, hemsk, sorglig, lycklig, rolig. ALLT. Jag önskar dock ingen 11 åring att se denna, då slut scenerna var ganska dramatiska. Och jag är 23! Det var faktiskt hemskt att se. Men jag hade inte velat ändra nånting på det; det var absolut nödvändigt och bilden man får när man läser den scenen levde verkligen upp. Helt perfekt.

ÄLSKAR DEN""


och det här va lite sjukt att läsa filmen om;

""Jag kan verkligen inte fatta att de sänkte åldersgränsen ner tull 11. Jag är ta mig fan 18 och tyckte att '****************** var bland det obehagligaste jag sett. Det kunde lika gärna ha varit ett klipp ur en SAW-film. Dock så är jag jävligt glad att de inte höll igen på något när de gjorde filmen. Den är verkligen mer än man väntat sig. Och jag har aldrig i en film sett ett lik efterliknas så bra som i BD""

ÅH VAD JAG LÄNGTAR

Av caroline johansson - 16 november 2011 15:34

Skolan har varit as seg! 

hemma nu och har käkat och ska bara PLUGGA, PLUGGA OCH PLUGGA nu

helvetes hälsoprojekt.. kommer aldrih bli klar......

Kommer missa breaking dawn ikväll.. e inte så jävla glad för det kan jag säga... fy helvete!

för då ska lilla klassen gå och titta på en horteater kl 7 istället.

jippi.


 

.

Av caroline johansson - 15 november 2011 21:46

Blev bowling efter skolan idag med maja, linn och julia! 

hahah ja va sämst och förlorade ;)

men redigt kul och as gött fika efteråt !

-

-

-


   

Av caroline johansson - 15 november 2011 21:42

   

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards