caajjjojohansson

Alla inlägg under december 2011

Av caroline johansson - 23 december 2011 11:04

Gör mig i ordning nue, och sedan bär det av mot stan för att köpa julklappar.,. dagen innnan julafton.. bra ju?! (Y)


 


hahah,. ja har inte ens slagit in en enda klapp än så länge xD

Av caroline johansson - 22 december 2011 21:43

Azum avslutning idag i skolan!

Först julkonserten, sen jul/gofika med alla BF:or, höra julsaga av matts, dansa runt julgranen och sedan lite runt skolan!

sen ta nästa buss till kalmar me emlan och maja!

cp kul hela tiden! och ändå så trött xD

maja hittade kläder för 10kr...

och efter jul blir hela stan ett jävla stort Ullared..

pipljud inne på donken + småglin som va lika gamla som oss (fast så va dom inte de)

hittade my precious idag också!


våran buss blev lite sen idag för de va tappande barn på bussen och personer som inte förstår sig på svenska där..


Jag; JAG FÅR JU INTE UPP DEN!

Maja; Åh herre gud, det var det trångaste jag varit med om.. 

(nejdå det var faktiskt inget misstolkande egentligen.. och vi pratade om helt olika saker,..)

hahha!

bra dag med majsan och emlan!


btw..

helt plötligt påvägen hem med emlan e det två tomtar som sprutar...
..
snö..

överallt..


Av caroline johansson - 21 december 2011 20:42

Emlan och jag gick till b&b efter skolan, och de är alltså ganska långt dit egentligen..

men efter vi har varit i budget affären och köpt snöflingor + julklappar går vi till stan igen och möter gött folk!


sen börjar emlan se ut så här mitt på vägen;

Emlan "-Stackars åke!!!!"

HAAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

En julfilm som alltid visas runt julen,

då en anka blir lämnad kvar efter att sina föräldrar flyger mot söder..

och en bäver som heter Åke hjälper honom..

och ankan Ludde träffar sin papegoje liknande vän och dom gömmer sig i en stövell när det blir snöstorm..

sedan blir dom jagade av en räv och Åke dör nästan..

(INTE "DEN FULA ANKUNGEN"!!)

.

Av caroline johansson - 20 december 2011 17:22

       

Av caroline johansson - 20 december 2011 16:49

Första timmen idag på svenskan va as chill!

fick pepparkakor och tomteskum och clementiner (Y)

+ att vi fick göra en sån här;

 


OCH JAG MÅSTE SKRIVA HÄR ATT MAJA E SÅ FÖRBANNAT SNYGG I SITT HÅR! :D

hihhihihihihihi!


sen har dagen bara varit så himla seg..


jag kom och tänka på en sak faktiskt.. jag kom inte på vilken dag julafton va.. eftersom jag inte bryr mig elr längtar till den dagen.. antingen på fredagen elr lördagen, och tillslut såg jag på facebook,. då alla skriver att dom längtar till lördag för då e det julafton + att julia sa de 15 gånger idag i skolan;)

okej då vet ja de.

Av caroline johansson - 19 december 2011 18:09


Sprungit på stan och fikat med Emomilolia & Momajoja idaag :)

köpte chokladkalender för typ 5:- och åt upp den med än gång!

sedan gick vi och fikade, åt go chokladboll/cocosboll whatever ;)

Så, nu är ett bord bokat på nyår på lilla krogen också! blir as nice!

.

Av caroline johansson - 18 december 2011 20:54

   

.

Av caroline johansson - 18 december 2011 19:38

     

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards