caajjjojohansson

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av caroline johansson - 5 februari 2012 16:44

Blev en väldigt go helg med emlan, emelie och maria!

 

Efter skolan blev det att springa på stan med emlan och kika runt i alla våra affärer i lilla ohamn,





 

Sen åt vi gooood mat, och den här lille stackarn räddade vi...



 

Sedan gick vi tre på "En gång i Phuket"

hahahah forever alone i hela bion ;)

nedå vi var bara söliga att gå ut därifrån xd

fick värsta dampet och vill verkligen utomlands nuuuu!

men den filmen är värd att se, haha skit bra (Y)


 sedan bar det av hem till mig och vi hade jätte mysigt!

jag sov helt cp i soffan med mina fötter ovanför hela armstödet men sov ändån som en klubbad kossa :)

sedan blev det att göra ännu en "film, video grej" som vi brukar göra och den blev super ;)


senare på kvällen blev det (att tvätta näserna) och att titta på melodifestivalen och sherlock holmes med emlan, och vi kom fram till att det kommer se ut exakt så där i flera år att hon och jag kommer ligga framför tv;n med en popcornskål och titta på melodifestivalen tillsammans haha ;)



Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards