caajjjojohansson

Alla inlägg under september 2012

Av caroline johansson - 3 september 2012 08:15

 

 

En tanke,
En känsla,
Ett tomrum i mitt hjärta,
Jag sörjer dig med tårar,
Saknar dig med värme,
Minns dig med glädje,
Älskar dig av hela mitt hjärta,
Du lever föralltid i mitt minne

.

Av caroline johansson - 2 september 2012 13:00

 

.

Av caroline johansson - 2 september 2012 12:44

 

Skit kul kväll med dessa människor!

+ anton ;p



jag har inte haft tid för att vara sjuk så har bara bombaderat mig med massa tabletter hela helgen.. men nu när jag vaknade och kände efter mår jag verkligen bajs asså.. vill för fan inte va sjuk.

Av caroline johansson - 1 september 2012 15:14

Sov typ 5 timmar inatt!
sen upp och jobba, skit kul faktiskt :) fast känner att jag kommer faila totalt med kassan..

är ju så otroligt duktig på matte.. haha,

men nu ska jag göra mig i ordning och sen ut och äta med kusinen och senare blir det parkfestivalen igen! ;D

 

Av caroline johansson - 1 september 2012 15:01

 

Jag har aldrig, aldrig, aldrig ALDRIG blivit så svettig i hela mitt liv..

så värt pengarna!

man kände sig så otroligt äcklig, men då tittade man på alla andra och alla såg likadana ut!

svettigt och blött överallt..

fått armbågar i huvudet, ansiktet, sönderstampad, och puttades ihjäl

Jag trodde att de inte alls skulle bli mycket folk eftersom de va ganska dyrt, men fy fan va folk de va! shiiit! 

Maskinen är det bästa som hänt Oskarshamn! jävlar vilken spelning. Synd bara att det inte är något speciellt band man vill se ikväll.

 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards