caajjjojohansson

Alla inlägg under mars 2013

Av caroline johansson - 3 mars 2013 09:55

 

Har alltid tyckt om drömfångare! letade runt lite tatueringar men hittade ingen som jag tyckte va snygg, blev tjurig, så målade upp en själv som jag jävligt gärna skulle vilja ha (icke klar, skissade bara den nu)
och att ha den så där på sidan är ju hur snyggt som helst!


Föresten har jag orange hår nu, ska bege mig mot domus strax och köpa ytterliggare mer blekning,

.

Av caroline johansson - 1 mars 2013 15:09

 

Av caroline johansson - 1 mars 2013 13:45

Hemma nu från praktiken!

 

kom där ifrån 20 minuter senare än vad jag slutade, barnen vägrade att jag skulle gå!

så otroligt jävla söta asså!

de va en tjej som började till och med gråta, dom här veckorna har varit så sjukt bra!

 

Har fått så fina teckningar av dom!

och gosedjuret i mitten barbamamma fick jag av personalen som ett litet minne och en kul grej för vi har hållt på med det lite, och jag bjöd dom på goa semlor (som dom har skojat så länge om att alla ska ta med sig heeeela tiden) 

jag måste tillbaka dit!

Av caroline johansson - 1 mars 2013 05:15

Inte gutt att gå upp tio i 5 på morgonen,

men sista dagen på praktiken idag, vilket inte heller är kul :( 

dom 4 veckorna där har gått alldeles för fort

men har laddat fram massa klubbor till barnen som emlan och jag gick ut till maxi och köpte i onsdags!

och har en liten suprise till personalen som dom har längtat efter!

 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards