caajjjojohansson

Alla inlägg under juli 2013

Av caroline johansson - 4 juli 2013 17:00

Kollat på alla Rush Hour nu igen, hahah älskar dom filmerna, och roligast är ju bloppers..

.

Av caroline johansson - 3 juli 2013 16:56

 

Av caroline johansson - 3 juli 2013 16:37

Gick upp tidigt för att gå på möte, hem och käkade mat, hämtade tvätten, in till banken i över 1 timma och snart blir det att träffa Maja & Jullan <3

 

+ Att mitt hår är kaos idag.

Av caroline johansson - 2 juli 2013 20:58

   

Igår var det myskväll med Jullan och Maja, älskar ludde assssåååå! även att jag är lite smårädd för honom..

Idag lekte jag med emlan hela dagen och jasmine kom på kvällen, #daimglass, #jordgubbar, #rakningsnopper och #damp får beskriva dagen.

 


Av caroline johansson - 1 juli 2013 12:43

Som sagt så går det inte att beskriva Bråvalla Fesivalen med ord,

Men vi var smarta som redan åkte hem på natten strax efter Avicii, för då var det bara en halvtimmas kö ut från festivalområdet, vill inte ens tänka på hur det var där på morgonen när alla skulle hem.. haha kaos om något,

men det gick väldigt bra, satt hela vägen hem och lyssnade på ösmusik så man inte somnade,

var hemma strax innan 5 på morgonen och det första jag gjorde var att hoppa in i duschen,

har aldrig njutit så mycket av en dusch i hela mitt liv, skojar inte.

 

Fast är fortfarande helt jävla borta i huvudet, bara snurrar alltså, och ont i varenda led, så nu ligger jag bara i sängen och hoppas på att bli lite normal igen, vilket jag gjorde hela dagen igår också haha,

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards