caajjjojohansson

Alla inlägg under augusti 2013

.

Av caroline johansson - 21 augusti 2013 13:45

 

Av caroline johansson - 21 augusti 2013 10:19

Började med att när jag skulle gå och lägga mig så frös jag ihjäl, tog på mig både mjukisbyxor, strumpor, en tröja och ytterligare en stickad tröja över det, låg och frös och skakade ihjäl i några timmar,

somnade tillslut,

vaknade att det rann om mig, såå jävla varm så jag ville dö, gick till toan och hela världen bara snurrade, huvudet och halsen bara värkte, nära på att spy, kändes som om jag skulle svimma, började tjuta och väckte mamma,

så tog hon hand om mig, 

mådde så jävla dåligt, så otroligt obehagligt,


Jätte bra nu när skolan precis börjat

 

Av caroline johansson - 20 augusti 2013 20:17

            Börjar känna mig sådär seg igen.. haha jag är bäst
men skolan gick väl bra och efter de bara slappade emlan, maja & jag hemma hos mig och sofie kom förbi en stund,

sen fick jag min efterlängtade pizza <3<3<3<33<<3<3<3<3<33<3<3<

.

Av caroline johansson - 19 augusti 2013 10:55

 

Av caroline johansson - 19 augusti 2013 10:42

Sista dagen på mitt livs sista sommarlov..

ja det känns ju lite sådär..

Vad ska jag ens göra idag? jo städa, duscha och göra en uppgift som jag fick över lovet (hahah smart jag är som tar det sista dagen jao)

När jag tänker på skolan så får jag lite ångest faktiskt, vill helt ärligt talat inte alls börja, men det är bara knappt 10 månader tills man slutar (y)

 



.

Av caroline johansson - 18 augusti 2013 18:16

 

Av caroline johansson - 18 augusti 2013 17:50

Efter kalmar stressade jag ihjäl mig för att hinna göra mig iordning så bar det iväg till Jullan med en gång!

förfest med härligt folk och sen åkte vi hem till mig en snabbis och sen blev det utgång med Matilda och Emlan!

 

inte pizza med sås här, utan sås med pizza is tha shit ;)

Lååååång natt med lite okända blåmärken och ryggskott och somnade runt 5 tiden på morgonen (Y)

Av caroline johansson - 18 augusti 2013 15:03

                                

I goodiebagen fanns det massor av saker! En glossybox där det innehöll;
1. WEN - hårvårdsprodukt som ersätter schampo, balsam, inpackning och styling - orginalprodukt 299:-

2. Dr. bronner's magic soaps - marknadens finaste ekologiska & fair trade-märkta tvålar för kropp och ansikte med kokosnöts, oliv, jojoba- och hampaolja - 99:-
3. Colour club - nagellack - 69:-

4. Akademikliniken - fuktgivande creme - 795:-

5. Lumene - Base eyeshasow primer - 109:-

och Femme natural boost energidryck

 

Sen ytterliggare i goodiebagen fanns presentkort på members.com 50:-
20% på onepiece.com, 20% på ITEM M6 på nelly.com

tandblekning, nagellack, tidning och en waistwarmer!

OMG säger jag bara! Så himla nice! och inte nog med det så fick man 2 valfria gratis drinkar! Helt sinnes!

 

Sen fick man gå runt och kolla på massa skor!

Välja 3st och så får man hem någon utav dom!

Kände sig så himla awesome, värsta kändisen ungefär..! Så himla häftigt var det! Hade väldigt tur också, dom som gick 2 meter bakom oss fick ingenting..

 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards