caajjjojohansson

Alla inlägg under september 2013

Av caroline johansson - 11 september 2013 21:08

 

Hahahaha dog när hon sa så, men denna ska jag skaffa mig inom en snar framtid,

kanske inte just den stilen (skriver ju som en kratta) men där ska den vara!

 

xD

Av caroline johansson - 11 september 2013 17:53

Av caroline johansson - 11 september 2013 17:26

 

Älskar sovmorgonar! För då hade Jasmine och jag tid till att fixa pannkaksfrukost!

jädrans gutt, sen gick skoldagen ändå väldigt snabbt med att öva inför disney teatern och efter de blev det en fika på stan med lina, och nu ligger jag död hemma.

Av caroline johansson - 10 september 2013 22:40

Av allt detta Disney som vi håller på med i skolan får mig att vilja se alla disney filmer som finns igen

Esmeraldas bön är en av mina favorit låtar, så jävla fin låt, och ja är ju endå inte ett dugg religiös..

Av caroline johansson - 10 september 2013 17:51

 

Mamma visade massa fina bilder från Mallorca, gud vad avis jag har varit!      

Av caroline johansson - 9 september 2013 21:03

Fyyyyyyy vad trött jag har varit hela dagen idag!

Skönt att det inte var så lång skoldag iallafall, för har också städat, dammsugit och diskat en massa nu innan mamma kommer hem imon :)

Hade turen att käka mormors & morfars köttbullar idag igen för var hos dom igår hela dagen och hade även en mysig och rolig filmkväll med matilda igår :)

 

Av caroline johansson - 7 september 2013 17:55

                               

           Fy fan vilken rolig kväll jag hade! 

Massa dansande inne på la scala, ramlat hundra gånger både inne och utanför stället, blev nerdragen och fick utskällning av en vakt för han först inte trodde jag var 18...! haha det var kul!  

Min nattgäst var Matildus och idag mår man som man förtjänar :)

                      

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards