caajjjojohansson

Alla inlägg under december 2010

Av caroline johansson - 23 december 2010 11:44

fy fan va jag vill se den filmen nu! gråtfilm! den är sjukt bra! :')

Av caroline johansson - 23 december 2010 10:23

OBS:innehåller Breaking Dawn-spoilers!

 

I väntan på Breaking Dawn-filmerna får vi gotta oss med proffsigt gjorda fanvideor. Nedan finns några av mina favoriter samlade.

 



jag ryser.

Av caroline johansson - 23 december 2010 10:18

:') naw

imorgon e de julafton! hihihihihihihihihihihihihi

Av caroline johansson - 22 december 2010 00:04

dansuppvisningen avklarad! jätte bra alla!

uppträdde 2 gånger inför skolan, och sedan innebandy - lärarna mot eleverna -
lärarna vann..

 

sen va de julmys hos emelie <33

 

och nu sova.. (L)

Av caroline johansson - 20 december 2010 20:46

hade de verkligen bäst i lördags med emlan! <3

          


heheheheh vissa pepparkakor blev en aning brända... ;P <3

älskar dig! <3

 

---------------------------------------------------

 

dansuppvisning inför föräldrar, syskon och släkt va det ikväll :) (Y)

men i skolan var det pyssel-dag och träna inför dansen, (Y)

 

imorgon blir det dansuppvisning inför skolan, fika med klassen, få betygen, och sen jullov! (Y) weey :) <3

 

älskar min maja! <33

Av caroline johansson - 18 december 2010 22:42

EMLAN OCH JAG HAR DET BÄST NU!!! <3333333

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

OCH JAG E FÖRBANNAD NU PÅ ... :D

 

HEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEHEHHEHEHEHEHEH

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH

MEDECIN-SMAK<3

BAD ROMANCE AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

ROBORT UNICORN ATTACK WEY

HILLYWOOD WEY

HEJ

HAHAHAHAHAHHA


Av caroline johansson - 17 december 2010 16:29

tränat som galningar hela veckan på 9:ornas juldans :)

kläningen klar tills på måndag och tisdag :D (Y)

  

ikväll kommer hela släkten hit och sedan dras det iväg med kompisarna (Y)

Grattis till Maja som fyller 15! :D <3

 

<3

Av caroline johansson - 14 december 2010 20:41

Hittade denna gamla texten som iofs är ganska gammal, men kanske vissa som inte läst den? :)

Normala Personer: Litar på sina lokala meteorologer för en väderprognos.

Twilight Fans: Förlitar sig hellre på Alices framtida prognoser.

Normala Personer: Säger Oh my god (OMG).Blogg

Twilight Fans: Säger Oh my Jacob (OMJ).

Normala personer: Går till en psykolog för att berätta om sina känslor.

Twilight Fans: Vet att Jasper redan kan känna deras känslor utan att man säger något.

Normala Personer: Säger håll käften annars ska jag visa dig hur man gör.

Twilight Fans: Säger håll käften annars ska jag be Volturi visa dig hur man gör.

Normala Personer: Tror att alla vampyrer är som Dracula.

Twilight Fans: Vet att mycket bättre och absolut älskar Cullen Vampyrer.

Normala Personer: Skriker ”HJÄLP MIG NÅGON!” när de blir jagade.

Twilight Fans: Skriker ”JACOB RÄDDA MIG!” när de blir jagade.

Normala Personer: Blir nervösa/rädda när åskan går.

Twilight Fans: Vet att Cullens spelar Baseball någonstans och att det troligen är Emmett som slår.

Normala Personer: Skulle välja en solig plats att åka på semester till.

Twilight Fans: Skulle åka till Forks i Washington direkt.

Normala Personer: Lägger inte upp det här på sin sida .

Twilight Fans: Måste ha den här på sin sida .

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards