caajjjojohansson

Alla inlägg under juli 2012

Av caroline johansson - 27 juli 2012 14:48

 

Fasen vilka härliga och roliga dagar jag har haft med emlan!

Solat, badat, dansat, gått på armbågar, sett ormar, utlänning som ville att vi skulle ha en persisk matta med oss till stranden, sjöng alla tänkbara låtar as högt i duschen och blivit utskälda för duschat för länge, har knappt kunnat ha på mig skor.. mött gutt folk (jens & jens1)..., och haft jätte mysigt :)

När låten "håll om mig" kom på schlager/abba kvällen så skrek jag ihjäl mig och vi dansade som idioter..

igårkväll så stod vi med 50+are och sjöng och dansade! as sköna tanter ;)


Tack emlan för dom här wünderbara dagarna! :)


!

Av caroline johansson - 23 juli 2012 19:00

 

Hej dammig och smutsig spegel!!

Igår var det kalas hos farmor och harald, såg as små söta igelkottar! 5 små bebisar och en mamma :))

Idag har mamma, faster, kusinen och jag varit i västervik!

har ju varit sjukt gutt väder och shoppat mycket! (Y)


Nu dom kommande dagarna fick jag hänga på emlans familj och åka upp till västervik (haha igen;))

och bo i husvagn! så jädrans mysigt! älskar husvagnar!


Av caroline johansson - 21 juli 2012 14:41

 

så här ser det väl mer ut typ, ska försköka få de lite ljusare som sagt men annars blev de braaa!

Av caroline johansson - 20 juli 2012 23:17

 

Tack så mycket jasmine! ;)

syns nästan inte alls på bilden... mycket ljusare i verligheten.. och det är längre upp.. bara att kameran e lite cp ;) 

men ska försöka göra de ännu lite ljusare senare 

Av caroline johansson - 19 juli 2012 14:04

   

haha..

Jag måste göra någonting med mitt hår.. NU

Av caroline johansson - 18 juli 2012 12:25

Vi var helt dyngsura när vi kom fram till dragskär!

efter vi cyklat as länge så lyckades vi ta oss igenom skogen iallafall och sedan blev hämtade av morfar.. haha men cyklade hela vägen senare ;P

 

äh fy fan så blött det var..

 

Men vi kom fram tillslut!

sprang ut i solen fram och tillbaka när den kom fram i 20 sekunder och sedan börjar det typ regna.. 

men ändå så sjukt gutt där ute :)

 

så jäkla mysigt! :))

och nu ska emlan åka bort.. så kommer mögla lite här hemma ;)

Av caroline johansson - 13 juli 2012 16:04

Sista jobbardagen!

   Känt mig väldigt fin i mina arbetskläder som jag haft i 4 veckor ;)  

känns både så otroligt skönt fast ändå också ganska tråkigt..

Haft en häftig upplevelse och stått högst upp på taket på Norra skolan!

 äckligt högt och helt sjukt jävla livsfarligt xd

har också ristat in mitt namn och år, såg att det var någon som hade ristat in från 1916.. ganska coolt faktiskt (Y)

otroligt fin utsikt och kan lägga upp bilder sen!


Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards