caajjjojohansson

Alla inlägg under augusti 2013

Av caroline johansson - 29 augusti 2013 16:22

Seriöst.. bara se videon säger jag bara.


Men idag gick alarmet tidigt och det har ändå varit en väldigt chill dag i skolan, har legat på golvet i typ 2 & en halv - 3 timmar och skissat upp snövit!

Av caroline johansson - 28 augusti 2013 19:14

Emlan utmanade mig..


Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Olika varje dag
Hur många resväskor äger du? 1 
Vilken var den senaste filmen du såg? Hot chick (HAHAha bäst asså)
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? just nu.. hmm.. finns många bra.. men vet faktiskt inte
Vad åt du till middag senast? lassagne
Kan du vissla? När jag är full
Tittade du på tecknat när du var liten? Så klart! gör det än!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Tydligen Flanaden...
Hur många syskon har du? 1
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4
Pratar du några andra språk? Engelska och liiiiiiite tyska
Diskar du din egen disk? När jag har tid 
Har du gråtit offentligt? Ja 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? inga piercingar men absolut några tatueringar!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nope
Vad har du med dig in på bion? någon/några polare
Vad har du för väder? Molnfritt!
Har du en blogg? Jag tror det..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Ehm.. 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Pratglad & Humor
Vilken är din favoritdrink? waow.. hmm.. vodka + sprite + päron is glass + jordgubbssaft (Y)
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 9 timmar 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? njae
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? inte såå ofta
Vilken är din favoritfrukt? Päron
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Verkligen inte.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 19
Vad var det senaste du åt? lassagne fortfarande
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Skulle hetat Ida men det var för kort eftersom syrran hade så långt namn, så tyckte mamma caroline var fint,
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Skärp dig, fuck allt.
Tycker du om att krama folk? Alltid 
Äger du en digitalkamera? Nope
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kristen stewart (HAHA) Molly sandén.... Lisabeth(breakhearthotel) & John watson. 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Hampus!


Får man inte utmana folk att göra samma lista? Isåfall utmanar jag Jasmine och Maja

Av caroline johansson - 26 augusti 2013 08:49

Min fina syster kom förbi här om dagen med världens fetaste godispåse & läsk & glass som jag smaskat på under tiden jag varit sjuk, och två tidningar som jag underhållit mig med, hon är föööör bäst!

och något mer som jag gjort är att ha fastnat som fan i serien "Prison break"

Enda jag gjort under 2 dygn att glo på detta, hjärtat går i 110 hela tiden!

.

Av caroline johansson - 23 augusti 2013 18:16

 

Av caroline johansson - 23 augusti 2013 18:01

Asså jag har såååååå tråkigt, vet inte vad jag ska göra.. :(

 

Detta sysselsatte mig ett tag iallafall..

nu är jag hungrig.. så ni vet.

Av caroline johansson - 23 augusti 2013 15:56

Jag hatar att må såhär, fan svimmade nästan igen imorse,

det suger getballe verkligen.

har så otroligt tråkigt jao,

 

coolt


Av caroline johansson - 22 augusti 2013 10:51

!

Av caroline johansson - 21 augusti 2013 16:42

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards