caajjjojohansson

Alla inlägg under juni 2013

Av caroline johansson - 30 juni 2013 19:53


 
 
 
 

Så söt som skulle sjunga på svenska
 

Fatta så mycket folk det ääääär! Hoffmaestro var väldigt bra!
 

Royal republic ägde!
 
 
 
 

51 590 festivalbesökare ganska många asså
 
 

Rammstein var så klart det bästa uppträdandet, med sprutande dildo och eld och fyrvärkerier och grejer

 

 

 
 
 

Fast Dada Life var nog det mest ösigaste! fy helvete, aldrig dansat så mycket i mitt liv
 

Detta var så jävla kuuuul! alla sitter först ner!
 
 

Speedad ekorre, häftigt att se!

#Bråvalla

Av caroline johansson - 30 juni 2013 18:04

 

   

                   

   


           

VÄRLDENS GRYMASTE HELG. #Bråvalla

Av caroline johansson - 30 juni 2013 17:07

   Går inte att beskriva denna otriliga grymma helg med ord!

Här är några bilder iallafall!

Fy helvete vilken jävla upplevelse detta har varit! #Bråvalla

                                                                               

Mina fötter är som två feta blåsor, kan knappt gå eller röra mig och mitt huvud sprängs, satan vilken helg! 

Av caroline johansson - 27 juni 2013 07:35

Ändå i mitt trötta och stressiga sinne så har jag tid för att blogga denna morgon!

gick upp skit tidigt för att duscha och packa klart allt, och oj.. mycket får ju inte ens plats i väskan, aja!

Nu käkar jag frukost och ska packa det sista, sen är jag redooo!!!

 

TAGGAR SOM FAN FÖR BRÅVALLA!!

Kommer bli en gryyyyyyyym helg!!!! :D


Av caroline johansson - 25 juni 2013 20:26

Packar och fixar som en galning!! för i övermorgon åker vi till Bråvalla festivalen!

WOOOOHOOOO

Av caroline johansson - 25 juni 2013 20:16

bajs.

japp bajs.'

 

WTF

Av caroline johansson - 22 juni 2013 13:35

 

 


       

Blev en väldigt rolig kväll och galen natt med maja och mela! Träffade på ett par goingar på Vicktorias och ba.. WTF jao sjukaste natten ever!   

kommer aldrig glömma detta! hahaha

Av caroline johansson - 20 juni 2013 09:55

   

Fan va grym hon är!!!


och tesan och jag var i kalmar på dagen och shoppade festival kläder   

 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards