caajjjojohansson

Alla inlägg under april 2011

Av caroline johansson - 28 april 2011 15:30

har sagt hejdå nu till putte,

 

                                         <3

Av caroline johansson - 28 april 2011 10:18


jag vill se den här! :D

Av caroline johansson - 26 april 2011 21:04

Påsklovet har varit chill med massor av sol!


nu har vi lovat en familj med en liten tjej på 10 år och en liten kille på 6 år och en mamma som ska ta hand om lilla putte,

 

      

kommer sakna ihjäl den lilla saken.. :( men nu kommer han få några som kommer ha tid för honom,

det kommer att bli tyst om nätterna nu :( inget drickande eller naffsande eller raffsande :(

gaasssch jag älskar honom <3

Av caroline johansson - 22 april 2011 16:10

gaaasssch vad jag älskar "dagenefterkalas" får då finns det så mycket gott i kylskåpet! :D

ja.. jag var uppe till halv 5 inatt, har tittat på det nyaste avsnitten av vampire diaries 2 gånger nu, fuck va cp bra serien är!
nu ska jag hoppa in i duschen och kanske börja ta tag i mitt liv.. HAHA


äh så tråkigt de här inlägget blev..

så då får ni en smaskig bild på Ian ;)

 

16!

Av caroline johansson - 22 april 2011 01:34

har haft en jätte kul dag idag! :)
fick ett as gott vaniljhjärta av mina älskade vänner! <3

 

tack så jätte jätte mycket! :) <3

sedan ikväll hade vi släktkalas och har fått massor av fina saker :)



och ja.. nu sitter jag fortfarande uppe, kvart i 2.. (Y)
väntar på de nya avsnittet av vampire diaries   

nejdå jag är inte beroende av det.. nejdå jag har inte sett om alla avsnitt 3 gånger.. nejdå. (Y)

Av caroline johansson - 17 april 2011 20:52

suttit ute i solen i 2 timmar och läst klart helvetes läxan i engelskan oxå!

 


mer har jag inte gjort.. (Y)


den kända videon;

hahhahahahahhahaha det här kommer jag aldrig glömma!

ett halvår sedan ungefär?

så jävla bäst!

<3


Av caroline johansson - 17 april 2011 11:36

    

först i fredags var vi i Ungdomens hus och kollade/lyssnade på några band,

åkte hem sedan till emlan och sov JÄTTE BRA där ;)

sen på lördagen hände de grejer, japp.. en helvetes morgon kan man väl säga? sedan fullt ös på rygbyn och hade as kul! Stort grattis till valhall med dubbelseger!

 

10-3 till tjejerna (Y)

6-7 till killarna (Y)

Av caroline johansson - 14 april 2011 19:37

OMFG jag vill se den nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

thahaha så söt han e :))))))))


packar för fullt.... och pluggar för fullt... aa.. fast näe.


kommer ha en as kul helg med massor av gutt folk ;)

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards