caajjjojohansson

Alla inlägg under februari 2012

Av caroline johansson - 29 februari 2012 17:58

Känner mig typ såhär.

godnatt. 

Av caroline johansson - 28 februari 2012 22:00


Rysningar rakt igenom hela videon – så SJUUUUUUUUUUUUKT bra

(okej ärligt talat tjuter jag rakt igenom hela videon)

det är en video som man bara höjer till den högsta volymen och bara kan se den miljoner gånger typ.

Av caroline johansson - 27 februari 2012 17:28

första skoldagen på 2 veckor,

jao ganska chill asså :) bara as trött och va helt hyper imorse!

Kännt mig som en HR (hotell&resturang) människa hela dagen, har haft en vit skjorta och ett par svarta jeans ;p


Just nu har jag "teenage dirtbag" i huvudet hela tiden!

.

Av caroline johansson - 27 februari 2012 17:00

       

Av caroline johansson - 26 februari 2012 11:45

aa en sån här pudding skulle man gärna vilja se gå ut från ett caf'e ;)  

Av caroline johansson - 26 februari 2012 11:30

JAG MÅR BRA IDAG så himla skööööönt!

och jag glömde min kamera hemma igår......

ÅH

men som tur va har jasmine hennes mobil så ;)

hoppas på att kunna lägga upp mer bilder senare, 

hahaha fattar inte va jag gör uppe nu.. natten slutade halv 4 i sängen med en macka i handen

 

Jasmine och jag påväg till kalmar!

blev att sitta på donken i flera timmar och bara chilla ;)





hade en as kul kväll med nytt gött folk! :)



hahaha de va så kul när jag kom hem igår, min överläpp var/är helt jävla svullen alltså!


det var så himla roligt att gå på toan inne på bussen när vi skulle hem..

  HAHAHA säger jag bara! ramlade och slog i huvudet och helt sjukt va de, 

och det var ganska roligt att gå på bussen också.. typ nästan fullt så vi var tvungna att gå längst bak och busschafören började typ köra med en gång så sprang/vinglade/fastnade igenom hela bussen

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards