caajjjojohansson

Alla inlägg under september 2012

Av caroline johansson - 28 september 2012 19:28

 

ÅH VAD LYCKLIG JAG ÄR NU!

Av caroline johansson - 28 september 2012 09:28

Jag har blivit helt kär i loverdose diesel parfymen   

  

Jag fick denna parfymen i en jätte liten tester, och blev helt kääär

Jag ska verkligen köpa den! den luktar helt underbart :)

Men idag blir det en shoppingdag i kalmar med älskade syster! Var i kalmar för bara någon vecka sedan men men, det är alltid kul att hitta på något än att bara mögla hemma :)

Av caroline johansson - 27 september 2012 18:15




  '

      2013 kommer Siljansbackens Makeup Skola att hålla en intensivutbildning till makeup artist i Oskarshamn?!

Åh herre gud säger jag bara :o

 


Av caroline johansson - 27 september 2012 14:09

Så himla gutt att man har två studiedagar nu!

Känner att jag verkligen behöver de, låg i sängen till halv 1 och ska bara ta det lungt hela dagen

Men går igenom massa från vinden med mamma, kommer nog ta ett tag att försöka få i ordning på allt skit man har.. och hittade massa kort på mig när jag var bebis ^^

 

Tänk att man har varit söt en gång i tiden!


Av caroline johansson - 26 september 2012 18:40

                           

.

Av caroline johansson - 26 september 2012 07:44

Finns det något bättre när man är nyduschad och lägger sig i en nybäddad säng?!

sov som en gud inatt!

 

Men jag trodde att det skulle bli en jätte rolig dag idag, fast så kommer det inte bli för jasmine är sjuk så kan inte åka till henne :( 

Av caroline johansson - 26 september 2012 06:18

Åh blev sjukt sugen på att gå med i oscars rugby!!!

Men är absolut inte säker än,

 

Av caroline johansson - 25 september 2012 17:41

DET ÄR SÅ HIMLA KAALLLT!

fryst ihjäl idag. usch, och känt mig extremt äcklig bara.

 

ska också berätta hur otroligt klantig jag var för några minuter sedan..

jag gick ut i  foppatofflor och spreyade mina högklackar och sedan gick jag in igen med blöta foppatofflor och halkade sönder mig på golvet.. knät kommer troligtvis få sig ett rejält blåmärke, hah..


Nu blir det att testa olika sminkningar och sedan duscha och plugga! :)

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards