caajjjojohansson

Alla inlägg under augusti 2011

Av caroline johansson - 31 augusti 2011 20:30

efter en seg dag i skolan så hänge emlan me mig hem, 
det blev att laga pannkakor! :D

asså typ skrattade ihjäl mig när jag råkade tappa kryddmåttet (men som inte ens behöver användas när man gör pannkakor...)  och de fastnade mellan benen.... 

fattar inte hur den sitter fast.. den svävar ;o 


  och ja va fint vi har stökat till de! :D

emlans fot gör hela bilden*


   sedan köra vem som slickar sig om munnen först på världens sockrigaste bulle! och vi båda vann! :D 


Av caroline johansson - 30 augusti 2011 17:06



Nu efter skolan bara ligger jag framför tv:n och myser med den goa filten.
sjukt trött som vanligt. men herre gud, gick och la mig kl 8 igår..?
inte direkt så normalt.

jävligt seg dag, men klarade iallafall matte diagnosen   

tycker ganska mycke om matteläraren faktiskt ;

va e det en tanläkare och en brandman har gemensamt?

-

-

-

-

-

-

-

?

-

-

= dom rycker ut..

Av caroline johansson - 29 augusti 2011 18:49

 

Interviewer: Okay so one of you have to look into the camera, if you flick your fingers—
Paul: You can compel them
Ian: Okay
Nina: Compel them
Ian: ICE ICE BABY


Uhhhh, this is so.. I can’t even…

it worked.

Av caroline johansson - 29 augusti 2011 18:37

åh fy fan va trött ja är, blir att gå och lägga sig tidigt.. 

nu börjar skolan rulla på. 


 

Av caroline johansson - 28 augusti 2011 13:30

 

Av caroline johansson - 27 augusti 2011 23:29

ojojojojoj va jobbig filmen va! (alltså inte på ett dåligt sätt då)
bara rann tårar hela tiden!

ni som inte har sett den; se den! sjukt värd att se.
verklighets baserad oxå, helt sjukt.




sedan blev det kex mys hemma hos mig me emlan och jasmine, ^^ 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards