caajjjojohansson

Alla inlägg under augusti 2016

Av caroline johansson - 20 augusti 2016 12:32

Herregud. Vilken lycka.

Jag kan inte fatta allt som har hänt dom senaste dagarna..

Jag har fått jobb i kalmar och även lägenhet där också,

Hur jäkla tur kan jag ha?

Lägenheten är totalt nyrenoverad, jättefin och mysig liten lya! Passar mig perfekt!

Förstår inte hur jag kunde få sån tur att jag var först som fick komma och kolla på lägenheten, hyresvärden berättade att det var flera hundra efter mig som hade hört av sig..

Skrev på kontraktet i torsdags och nu på tisdag börjar jag på det nya jobbet.

I fredags åkte jag, Tesan och Kalle ner med soffan, soffbord, matbord och massvis med flyttkartonger som vi kunde komma åt i förrådet. 

Idag blir det att gå igenom det som finns kvar här och sortera upp det så allt är färdigt på måndag då mamma har tagit ledigt och vi åker ner till min lägenhet och ska försöka få upp det mesta!

Kan inte bli lyckligare nu!



Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards