caajjjojohansson

Alla inlägg under november 2012

.

Av caroline johansson - 30 november 2012 17:13

 

Av caroline johansson - 30 november 2012 17:00

Hahahaha säger jag bara!!

Har inte mått så särskilt bra idag. Natten var helt sjuk med så otroligt goa och glada människor,

Swinget var galet! shit så mycket folk, redigt kul asså!

Låtsades vara kaggnist så grattis till killarna som vann rugbyn!

    

Kortfattat om kvällen;
Först låtsades jag att jag bodde i jasmines lägenhet för var själv där i typ 3-4 timmar,

sen lite partaj med gött folk!
Bussen påväg in till Swinget var så jävla kul! Hela bussen sjunger med i Spice Girls typ.. och ett jävla tjat om stagg och kagg ;) haha har lärt mig nu alla deras ramsor!

jasmine ramlar i snön,

sen var vi framme och som sagt guuud va folk
träffade på Hades i kön in, tydligen så var han gud, 
hade cp kul hela natten,

 


och det stängde vid 2 fast kom väl ut när den var över 3 eftersom det blev lite kaos i garderoben, men fick tillslut min älskade jacka,

sjukt ont i fötterna efter klackarna, kändes som att gå på nålar, sov ungefär en timme och inte mått så jädrans bra idag asså, MEN DET ÄR DET FAN VÄRT!!
För klarade av engelska redovisningen och svenska provet ändå!


Av caroline johansson - 28 november 2012 17:45

ojojojojoj jaha..

Blev tvingad att åka till kalmar imorgon, så jahopp då får jag väl ta och åka dit dåe ;)

Hahahaha 

 

Så nu blir det att hoppa in i duschen och packa EN MASSA, hahah shiiit panik, pepp som fan!!




Av caroline johansson - 26 november 2012 19:26

För exakt ett år sedan var min nyårsklänning fixad inför förra nyåret, och det är den idag också!

Kommer sno min syrras klänning!

 

Tycker om att ha saker och ting fixat i tid, bättre så än att ha panik i slutändan.

Idag blev det gofika hos Tesan och efter det blev det att gå runt i stan och kolla på allt julmys,

och blev bjuden på AS god mat hos henne, hon är otroligt duktig på att laga mat! 

.

Av caroline johansson - 25 november 2012 14:08

 

Av caroline johansson - 24 november 2012 08:42

 

Otroligt kul kväll igår hos lina!

Men fy fan vad jag mår dåligt nu igen.. jävla skit säger jag bara, det bara slog över igen
Så kan inte jobba idag, för hur trevligt är inte det när man står i cafe't och snorar och äcklar sig över mackorna och kakorna..? mysigt..

så mår som sagt förjävligt igen, och vill bara att skiten ska gå över nu tack.
 

.

Av caroline johansson - 22 november 2012 12:57

 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards