caajjjojohansson

Alla inlägg under mars 2011

Av caroline johansson - 31 mars 2011 19:56

   


"Mjölnergymnasiet ligger i Torsås och det finns bra bussförbindelser med både Kalmar och Karlskrona. Många elever väljer att bo i Torsås och vi hjälper till med att ordna bostad. Vi är det lilla skolan som erbjuder en kreativ miljö där trygghet, trivsel, gemenskap och delaktighet är grundläggande värden.

Stylingutbildningen innehåller allt från klassisk skönhetsmake-up, årtalssminkningar, extrema specialeffekter för teater och film och klädstyling för dagens hetaste trender. Du får även lära dig att göra mängder av olika håruppsättningar och hårstylingar. "




MEN JA TACK!

Av caroline johansson - 27 mars 2011 13:11

  älskar hans leende! *dör bara lite*

 
vad ska man säga..?   



JAG HADE FUCKING FEL! :D

 

är så jävla glad att jag hade

 

fel! :D


han är ju 32 år ;)



ja det låter ju lite rimligare :)))))))))))))

Av caroline johansson - 26 mars 2011 10:30

gårdagen var väl ungefär så här;
as ont i halsen..
använde solglasögon även att det var mulet..
hade ingen sovmorgon för man skulle göra klart bild uppgiften.. fast så blev ja ändån inte klar..
slapp göra debatt shiten!!!
en jätte gammal hund och en tant såg lika dana ut..

tyskan; knulla, knall, explosion..

stannade i skolan med emlan till kl 5.. gjorde då klart bilden
men så kom vi inte ut från bildsalen för att det inte gick att låsa upp x) emlan har filmat allt! x)

sen hem och ta sig en macka, och tittade lite  på vampire diaries,
sen bärde det av till louise och robin!
åt pizza och hade de as kul!

en bra dag rättare sagt ;)


men idag när ja vaknade hade jag fortfarande ont i halsen och det var ännu värre, har ont i huvudet och är as förskyld..


HAHAHA aja, life sucks, and then you die,

yeah I should be so lucky (Y)


Han...är....för....snygg

  

<3

Av caroline johansson - 22 mars 2011 20:08

åh gud så dött det är här...

idag blev det god kinamat igen med b-rudarna  ;) roligt att man lurar folk att maja sitter uppe på pressbyråns tak och solar.... HAHAHAHAHAH det var dagens!


men mina dagar (efter skolan) spenderas nu me detta;

 

Av caroline johansson - 19 mars 2011 09:56

onsdagen och torsdagen spenderades med emlan :))))))

hahaha, hade as kul! ;)

med massor av vegetarianer, att hata onsdagar, damp, kex och ove, och massa mer! <3


igår kväll gick ja ner till jasmine och emlan så gjorde vi gooooood pizza, och tittade på filmen "puss" min rygg har btw gått av, kunde knappt andas igår..
aja, men massa damp där me med shakira och sean banan ;)



OCH IDAG E DET LÖRDAG! LÖRDAG! LÖRDAG!!! :D

kommer ha en så jävla rolig kväll! och snart så åker maja och jag till kalmar! kommer bli azzzzzzum! :D vid kl 3 möter vi jehovas vittnen så ska vi äta kina mat! :D mums!   

Av caroline johansson - 14 mars 2011 17:47

Rami Malek ;)
en liten söt sak :)

Av caroline johansson - 14 mars 2011 17:37

Hej. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, är det här min blogg? Vad gör man på en blogg? Så känns det just nu. Bloggen är så långt ifrån vad jag tänkt på de senaste dagarna att jag knappt vet vad det är längre.


Visste inte att den här bruden kunnde sjunga?! :O

omg!

låten sög, men bra för att det är hon ;)

ni som inte vet vem hon e (kat graham) så är hon en skådespelare och spelar Bonnie Bennet i the vampire diaries (Y)

.

Av caroline johansson - 9 mars 2011 18:15

 

SATFLÄSK

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards