caajjjojohansson

Alla inlägg under oktober 2010

Av caroline johansson - 30 oktober 2010 09:18

WIIIIIIIIIIIIIIII

drar nu till soliga San Agustin! (Y) :D

har inte packat så mycket... x)

hehhehe,

men ska göra de färdigt, åh så måste jag duscha, packa, fixa, hej och hå,

 

-------------------------------------------

 

och sjukt kul igårkväll :D <33

gick bus eller godis ;) (Y)

tittade på skräckfilm (Y) men inte eclipse... :( blev lessen då :(

men hade sjukt kul med maja och matildus :)) <3


   

jag undrar vad alla tyckte som satt på bussen när dom såg matilda och mig x)

hahahha, 

men har ingen bild på maja eftersom vi använde hennes kamera, <3

älskar er <3

 

------------------------------

 

kommer sakna ihjäl alla nu!

puss på er och ha ett gutt lov! <33333  

Av caroline johansson - 28 oktober 2010 21:54

aa vi tänkte slösa lite pengar när vi åker iväg..

 

(Y)

öh! måste fucking packa!!!! :O :O :O   

Av caroline johansson - 27 oktober 2010 17:14

jaao..

VA GÖR VI? NU KÖR VI... bil?

 

puss på er alla som gjorde dagen <3

 

skolan=damp på rasterna (Y)

efter skolan=springa me maja till lina, vi går hem tillsammans, sen har jag ätit billys pannkakor med choklad! :D dom var goda faktiskt (Y)

 

nu klockan 6 så ska mammsen och ja till annika, louise och robin :))

då ska vi äta tacos (Y)

mums :D

Av caroline johansson - 26 oktober 2010 17:34

  

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi
hihihihihihihihihihhihihi

Av caroline johansson - 24 oktober 2010 20:08

Emlan tyckte att jag såg ut som åsnan i shrek på en av bilderna..

och här är Shrek; :D

  

Av caroline johansson - 24 oktober 2010 19:44

till er som har en tråkig söndag kväll;

kl 21.15 på 1an.

the event (Y)

sjukt bra serie, tycker fler ska se den :)

men man måste nog se den från början för den e väldigt invecklad ;P

ikväll e de avsnitt 5 av 13 :)

sitter och håller andan i 45 minuter ;) slå de ni!

men ärligt så e de ju något på tv:n nästan varge dag som jag tittar på iallafall;

måndagar; biggest loser sverige.

tisdagar; hmm.

onsdagar; bonde söker fru.

torsdagar; the vampire diaries.

fredagar; Idol.

lördagar; (då e de väl alltid något?)

söndagar; the enent.

(Y)

 

då e de bara tisdagar..?

Av caroline johansson - 24 oktober 2010 19:39

JAG HAR MIN TRÖJA NU!!!!!!!!!!!!!!!!

ÄLSKAR MIN SYSTER!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D   

:D

Av caroline johansson - 24 oktober 2010 19:29

Jag är en kossa :D

  

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards