caajjjojohansson

Alla inlägg under januari 2011

Av caroline johansson - 31 januari 2011 21:31




hahaha så bäst!

Av caroline johansson - 31 januari 2011 18:26


jag har en ond sak i halsen..

en elak klump..

aj :(

Av caroline johansson - 31 januari 2011 15:12

för några dagar sedan tittade jag igenom alla våra "utklädningskläder"! :D

thaha, hittade en massa,

för er som inte vet än vad ni ska ha på 9:ornas utklädningsdag så här har ni några tips! :)

man kan klä ut sig till en gammal tant, låna mormors kläder och sätt en kudde på ryggen och se ut som ann-britt! ;P


     

   elr klä ut sig till musse pigg elr mimmi,

om man ska vara mimmi kan man ta på sig en prickig kläning och klackskor och måla anisktet med ansisktsfärg, + stora öron och en rossett!


  

rödluvan? -yes!

och gå runt med en korg,


   

HEJA SVERIGE!!!

haha!


   

schala schala!



  

robort unicorn attack! och sätt ett vitt horn i pannan!


sedan har ja pirat dräkt, men som ja inte hittar x) elr jo den ligger väl någonstans..


men jag vet vad jag ska vara!

jag ska vara polis!
;D

älskar leksakspistoler!   




är fortfarande sjuk.. inte kul..

har sjukt ont i halsen.

Av caroline johansson - 30 januari 2011 00:14

är trött.. men kan inte sova.

blä.

längtar till morgondagen (elr idag, 00:15)

vill inte vara sjuk :(

hatar det.

 

men aja, här e en bild på min ap människa! :D

hahaha från början var det en stor ler klump!

fick panik när vi skulle starta, för jag hade ingen aning om hur man började x)

hann inte att göra håret elr ena sidan av örat, och ögonen blev cp :P

  

Av caroline johansson - 29 januari 2011 11:17

fans helvetes skit!

vaknade upp idag och mår bajs! usch :(

ont i halsen, ont i huvudet, känns som om jag kommer spy.. inte kul..

ikväll kommer tjejerna hit (: <3

men hoppas jag blir bättre annars blire inget.. :(

<3

 

Av caroline johansson - 28 januari 2011 17:48

gick upp 06:10

kalmar kl 09:00

somnade halvt då på bussen :P

 

sen gick jasmine och jag till jenny nyströmsskolan

och så kom lilla Ove :)

tittade då på ES inriktning bild och formgivning!

Ove visade oss runt på hela jenny nyströmsskolan, visade bildsalar,

vart matsalen var, och så köpte vi massor av kakor från eleverna från bageri och kondetori, mums! typ 1 kr för en kaka! helt sjukt billigt, och så otroligt gott!

sedan fick vi vara med 2:orna och göra porträtt av lerklumpar! hahaha min såg ut som en apmänniska! typ en nehandertalare x)

sedan visade några av 2:orna oss till matsalen och så åt vi :)

mycket godare  mat än på vallhalla kan jag säga!

sedan träffade jag emelie! otroligt kul va de!

sedan gick vi och köpte ännu mer kakor/bullar/bakelser och vad de nu fanns!

köpte 2 feta bullar för 10 kr! helt sjukt!

asså jag vill verkligen gå på ES inriktning bild och formgivning!

det verkar så kul och så mycket kreativitet! vill gå där!

men orka gå upp kl 05:00 och ta 06:30 bussen!

och så måste man ta sig in till staden oxå! xs

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

jag får se.....

 

sedan gick vi till kagg, sprang runt och visste inte vart vi skulle vara.. x)

hehe, men till slut hittade vi personen som skulle visa oss :P
han såg ut som en uggla, en pingvin! haha!

vi gick igenom några salar och jasmine ställde frågor och hej och hå :)

jag försökte göra så att jasmine skulle spy av kvävlningar (öh stavning) och spottade i en energidryck, blev typ galen ett tag..

""Jag orkar inte vänta på det äckl... älsklningen. . . . . . . . . "" HAHAHA
sedan blev klockan typ 2-3 :P

jag ville dra in till staden i kalmar, men jasmine orkade inte, så då åkte vi hem,

somnade typ på bussen igen, :P

 

yeah! de va en toppen dag faktiskt :)

Av caroline johansson - 25 januari 2011 18:08

  

hahahahha naw så söta ;)

Av caroline johansson - 25 januari 2011 17:28

jag har faktiskt haft rätt så många olika färger på håret..

blir nog jätte jätte jätte jätte jätte jätte jätte ljust brunt till sommarn tror jag :P


nu blire lääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääxor.   

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards