caajjjojohansson

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av caroline johansson - 17 oktober 2010 13:18

asså fy fan vilken rolig kväll!

 

men sen vaknar man halv åtta att man har sån jävla mensvärk, ont i huvudet och mår så jävla illa.

jag springer ner för trappan så att mamma vaknar.

jag sitter på toan och väntar på bättre tider.

hon frågar hur jag mådde men jag sa bara att jag hade mensvärk.

då gav hon mig en tabblett och jag gick ut till köket för att svälja med vatten.

men det gick inte, spottade ut de i diskhon.

och springer till toaletten och spyr.

jippi

sen sov jag till fem över halv ett.

 

igår på vägen hem;

jag hälsar på alla som går förbi oss (för erica och alfred var snälla och föjlde mig hem)

tror vi gick förbi emil som stod vid konsum och jag skrek som en gris åt honom..

normalt.

yee

nu blire att äta för annars spyr jag

titta på tv

och göra läxor

yey.



en förvånad cajjo som sitter och dricker.   

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards