caajjjojohansson

Alla inlägg den 27 december 2011

Av caroline johansson - 27 december 2011 22:47

näe idag på morgonen när vi va påväg till kalmar så hade majsan glömt bort att de va idag vi skulle åka

:(((((((((((

:(

Så då va de jag, emlan, jasmine och anton som åkte dit!

Först blev det att gå igenom staden! och jag hittade typ ingenting! helt sjukt,

men sen gick vi t Baronen och där blev det några fynd!

fortsatte mot Hansa City och där blev det massa spring och många borttappningar!

jasmine började gråta inne på City gross (vet inte varför) och sedan tog vi massa fula bilder på Elgiganten...

 

 




Jag vet.... vi e så snygga asså!

så vi va i kalmar i typ 8 timmar (Y)


sen blev det hem och hyra film på bibblan och köpa mat på donken och titta på Sherlock holmes @ my place,

sedan blev barnen trötta och ville gå hem och sova!

och nu är min trött period slut och känns som om ja kommer va uppe ett tag till..

aja great day blev det med massa damp :) 

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards