caajjjojohansson

Alla inlägg under juni 2013

Av caroline johansson - 20 juni 2013 08:45

En jävla vecka kvar till Bråvalla festivalen!

Heeeeelt sinnessjukt, bara en vecka kvar!

Peppar som satan och vill bara dit nu! Här är några utav dom som jag kommer dansa och stå och lyssna på full och glad med min härliga syster och goa vänner!!

Dada Life!

 

Macklemore och Ryan Lewis 

     

Syster Sol

   

John de sohn!


Far east Movement!


  !  

Johnossi!

 


Kartellen

   

Icona pop!


   

Avicii!

   

Helt galet!

 

.

Av caroline johansson - 19 juni 2013 16:41

 

Av caroline johansson - 15 juni 2013 16:04


       

  

         


Världens "kuligaste" kväll med så många roliga brudar

och sen blev det en galen natt med Nathalie!

Av caroline johansson - 14 juni 2013 11:59

   

Sista skolavslutningen ever! Helt sjuuukt

Nu ska jag sova och ladda inför kvällen! Kommer bli skiiit kul!  

Av caroline johansson - 13 juni 2013 11:22

Har inte haft tid till att blogga något..

men det är skolavslutning imorgon och det är mindre än 2 veckor kvar till Bråvalla!

livet leker och jag är piss trött.

 


.

Av caroline johansson - 9 juni 2013 19:51

 

Av caroline johansson - 9 juni 2013 16:14

     

Eftersom det var studenten på syrrans födelsedag så åkte vi ut till "bögarna i berga" och fikade och uppvaktade henne på vägen dit, såååå otroligt mysigt där!

och jag är helt död idag, verkligen död. Har väl typ feber och allt möjligt.

Av caroline johansson - 8 juni 2013 19:28

   

Jag kan börja med att säga att jag inte var beredd på att något av detta skulle hända allt som hände igår!

Hahah först en chill fest hos söta sabina med gutt folk, sen gick vi till Terazzen för första gången för mig!! och som vanligt tar dom aldrig legg när man går ut
( även att jag inte behöver vara rädd för sånt längre.. ;) )

Men mer folk än förväntat och sen blev det direkt ner till La scala, goa drinkar och dansade med goingar,

och sen blev det en oförglömlig kväll och natt! sååååå bäst


Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards