caajjjojohansson

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av caroline johansson - 8 mars 2014 21:30

                                         


   


 

Vi överraskade emlan på hennes 19års dag och åkte ner till malmö för shopping i emporia (euforia)

och gå på provprogrammet Robins! Sjuuukt jävla kul, vi fick lite attention på oss för vi var från kalmar (han tyckte de var sjukt att vi åkt ända där ifrån och osv skojade om det, och jasmine fick fram att vi var där för emlan fyllde år) Otroligt lyckad dag med massa äventyr och sjukt onda ben efter de, men de var det verkligen värt!
Var bara borta en heeel lång dag men kändes som nästan en vecka,

Väntar på ännu fler sådana här resor!    

 

           
   Inte lika kul på morgonen då bussen bara körde förbi oss när vi suttit och väntat på den...

så lite panik där bara.. kom försent till jobbet och tog senare sönder ett glas, kuttade mig lite mer, men sen kom en gubbe och sjöng för mig och gjorde min dag!

Sedan blev det 70års kalas för min kusin och morbror tillsammans, trevligt trevligt :)

Efter allt detta däckade jag hemma, underbar helg och är även ledig på måndag, wünderbart!!    

Presentation


Det var 22 år sedan jag kom till världen. Mitt namn är Caroline, kommer ifrån den lilla staden Oskarshamn.
Här kan ni få läsa om lite allt möjligt!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards